سوم

نه وبلاگ نویس حرفه ای هستم ، نه حتی نویسنده ی خوبی .فقط مینویسم .ساده و روان برای دل خودم . عامیانه گاه کتابی گاه جاهلانه

سوم

نه وبلاگ نویس حرفه ای هستم ، نه حتی نویسنده ی خوبی .فقط مینویسم .ساده و روان برای دل خودم . عامیانه گاه کتابی گاه جاهلانه

آخ..

آخ ...
دستام یخ کرد
قلبم تیر کشید
اشک تو چشمام حلقه زد
داشتم سکته میکردم
چقدر تبدیل ابراز علاقه به جملات ساده و بی منظور سخته
همش 3 دقیقه هم نشد
اما هنوز دستام داره میلرزه
هنوز قلبم تیر میکشه
و دارم خفه می شم از بغض
آخ خدایا چرا اینقدر سخته؟؟


نظرات 1 + ارسال نظر
ye bikhodi شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:38 ب.ظ http://ye-bikhodi.blogfa.com

رسیدن به چیزای با ارزش سخته!
اینطور نیست!
البته تا ارزشو چی بدونیم!
...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد