سوم

نه وبلاگ نویس حرفه ای هستم ، نه حتی نویسنده ی خوبی .فقط مینویسم .ساده و روان برای دل خودم . عامیانه گاه کتابی گاه جاهلانه

سوم

نه وبلاگ نویس حرفه ای هستم ، نه حتی نویسنده ی خوبی .فقط مینویسم .ساده و روان برای دل خودم . عامیانه گاه کتابی گاه جاهلانه

ترس

تازگیها ترسو شدم

من

منو ترس

باورم نمیشه

اما میترسم

خودمم متعجبم که ترسم از چیه

من که ابراز عشقمو کردم

من که جواب ردم رو شنیدم

من که رونده شدم

دیگه از چی میترسم

حالا که کوس رسوایی دلم زده شده دیگه واسه چی میترسم؟؟؟؟!!!


همین پریروز

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

sms

رو تختم دراز کشیده بودم خوابم نبرد
گوشیمو برداشتم
sms
نوشتم: خوابم نمی بره...!!ا
... ......سکوت...
... ... ... ...یخ شدم
هیشکی نبود که براش اینو بفرستم...پاک کردم متن رو
چیزی که هزاران بار تجربه کردم !!!ا
خیلی حس بدیه !
خیلی بد ! بی نهایت بد !
ای کاش خدا موبایل داشت تا میشد اینجور موقع ها بهش اس ام اس کرد !
خدایا شماره موبایلت رو برام میفرستی





پ.ن: نمیدونم این متن رو کی نوشته ولی دقیقاً حس و حال و کاریه که من خیلی از شبها انجام میدم

شیر ماده

میخواستم برم از هر جایی که نشونی ازش باشه
اما یکی گفت

وا نَده شیر ماده قلمرو خودشو داره حتی اگه شیر نر از گله بِرونَتِش




وا نمیدم اما...

قوی

مرد ها زن های قوی را ستایش میکنند

اما هیچوقت آنها را برای دوست داشتن نمی خواهند




پ.ن:من یک زن قوی هستم


منبع:صفحه فیس بوک