سوم

نه وبلاگ نویس حرفه ای هستم ، نه حتی نویسنده ی خوبی .فقط مینویسم .ساده و روان برای دل خودم . عامیانه گاه کتابی گاه جاهلانه

سوم

نه وبلاگ نویس حرفه ای هستم ، نه حتی نویسنده ی خوبی .فقط مینویسم .ساده و روان برای دل خودم . عامیانه گاه کتابی گاه جاهلانه

شهر زنده

گمون میکردم شهرمون مرده



ولی وقتی ساعت 4 صبح رفتم خیابون گردی

دیدم شهر فقط واسه ما دخترا مرده به نظر میاد

چه لذتی داشت 4 صبح قدم زدن تو بام نیاوران

رانندگی با 150 تا سرعت توی اتوبان بی مزاحم

و از همه ی اونا بهتر این که سرت رو از پنجره ماشین

بیاری بیرون و با تمام قدرت جیغ بزنی

سیاوش گوش بدی و حال کنی




شب تا سحری بی نظیر با دوستانی جدید از زندگیه جدید

نیمه دوم مرداد

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:19 ب.ظ http://sedayesokoot.blogsky.com

آخ گفتی . چه حالی میده .
راستی این دوستا ی جدیدت دوست نمی خوان؟

آره خیلی باحال بود
والله چه عرض کنم باید پرسید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد