سوم

نه وبلاگ نویس حرفه ای هستم ، نه حتی نویسنده ی خوبی .فقط مینویسم .ساده و روان برای دل خودم . عامیانه گاه کتابی گاه جاهلانه

سوم

نه وبلاگ نویس حرفه ای هستم ، نه حتی نویسنده ی خوبی .فقط مینویسم .ساده و روان برای دل خودم . عامیانه گاه کتابی گاه جاهلانه

تو

کاش میشد روزه ام را با طمع لب تو افطار کنم

نظرات 1 + ارسال نظر
بی دار پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:43 ب.ظ http://www.bidaram.blogsky.com

هرآنچه از دل براید به دل نشیند
....
همه چیز جلو رفت تا جایی که میخاست بگه نه
گفتم فکر کنم ادامه شو فهمیدم نمیخاد ادامه بدین ...
علاقه مندی من یه سال طول کشید
رابطه ام دو روز ... رسمش همینه
پس غصه نخور همدرد داری ...
.....
و اما یه چیز ...
چرا سوم ؟

آره ولی فرقش اینه که مال من رابطه ای شکل نگرفت
گذشت ،غصه اش رو نمیخورم

چون همیشه ضلع سوم هستم همیشه وقتی میرسم که طرفم زوج شده و من سومی هستم :(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد