سوم

نه وبلاگ نویس حرفه ای هستم ، نه حتی نویسنده ی خوبی .فقط مینویسم .ساده و روان برای دل خودم . عامیانه گاه کتابی گاه جاهلانه

سوم

نه وبلاگ نویس حرفه ای هستم ، نه حتی نویسنده ی خوبی .فقط مینویسم .ساده و روان برای دل خودم . عامیانه گاه کتابی گاه جاهلانه

ریسک

بعضی کارا هست ریسکش خیلی بالاست، خیلی. ولی انجامش میدی و بعدش عین سگ پشیمون میشی
ولی چه سود..

نظرات 2 + ارسال نظر
بی دار جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:35 ب.ظ http://www.bidaram.blogsky.com

سلام
اصلا فکر نمی کردم منظورت از سوم این باشه
جالبه ...

غیر معقول بود ؟؟
:-??

بی دار دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:36 ق.ظ http://www.bidaram.blogsky.com

نه ... عمیق بود
.......................
چرا اینقدر کم می نویسی ؟
بیشتر بنویس
به قول یارو نوشتن بر هر درد بی درمان دواست
البته با این قلم حتما خودت بهتر میدونی
..........................
وبت پشمکی نیست
دوسش دارم
یا علی

مینویسم
ولی کمتر منتقل میکنم اینجا
البته همیچین خاص هم نمینویسم هرچی تو ذهنمه میارم رو کاغذ بعدم که منتقل میکنم به محیط مجازی
مرسی از نظراتت عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد